Роз’яснення щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми: нові підходи у дії
Експертний висновок галузевої експертної ради: кілька порад відповідно до нового Положення про акредитацію освітніх програм
Роз’яснення щодо звіту експертної групи (зміни відповідно до нового Положення про акредитацію
Роз’яснення щодо змін у формі ВСО (відомості про самооцінювання)
Вебінар для членів ГЕР
У програмі заходу:
– Питання стандартів вищої освіти
– Питання участі міжнародних експертів в роботі ГЕР
– Проблемні питання підготовки експертного висновка ГЕР
Вебінар для гарантів ОП: “Акредитація освітніх програм: коротко про важливе”
У програмі заходу:
– Участь гаранта освітньої програми у процесах забезпечення якості
– Законодавство та нормативну базу щодо акредитаційної експертизи
– Процеси і процедури на різних етапах акредитації освітніх програм
– Проблемні питання акредитації освітніх програм
Проблеми підготовки і акредитації освітньо-професійних програм молодшого бакалавра
У програмі заходу:
– Особливості освітнього рівня молодшого бакалавра
– Особливості застосування критеріїв оцінювання при акредитації освітніх програм молодшого бакалавра
– Особливості врегулювання питань академічної доброчесності в освітньому середовищі
– Етапи акредитаційної процедури: що, за чим і для чого
Міжнародний семінар “Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації”
У програмі заходу:
– Центральне агентство з оцінювання та акредитації (ZEvA): Профіль – Послуги – Міжнародний досвід
– Проблеми узгодження вимог різних національних систем забезпечення якості вищої освіти
– Транскордонне забезпечення якості: проблеми та перспективи для України
– Досвід проходження міжнародної акредитації ОП Університету імені Альфреда Нобеля в агентстві (ZEvA)
Вебінар “Особливості акредитації освітньо-наукових програм в наукових установах”
У програмі заходу:
– Особливості забезпечення якості вищої освіти в умовах глобальної пандемії
– Етапи акредитаційної процедури: що, за чим і для чого
– Особливості застосування критеріїв оцінювання при акредитації освітніх програм доктора філософії
– Особливості акредитації освітньо-наукових програм і нова процедура захисту ступеня доктора філософії
Онлайн-зустріч із заступником Голови НА Андрієм Бутенком та членкинею НА Оленою Колесніковою
У програмі заходу:
– Роль роботодавців та інших стейкголдерів у формуванні та реалізації якісної освітньої програми
Вебінар «Доктори філософії як освітньо-науковий рівень: сучасний стан, виклики, перспективи»
У програмі заходу:
– Робота (а не навчання) майбутнього науковця в рамках PhD програми
– Рольові моделі науковців, ставлення до науки в суспільстві. Спостереження за українським і нідерландським контекстом
– Місія PhD програм в Україні. Захист дисертації на разовій раді є логічним продовженням освітньо-наукової програми аспірантури
– Результатом докторської підготовки є: дослідник чи дисертація?
– Вимоги Національного агентства щодо акредитації освітніх програм на 3 циклі навчання
Вебінар для здобувачів третього рівня освіти
У програмі заходу:
– Особливості акредитації ОП третього рівня (PhD)
– Академічна доброчесність
– Розгляд нормативних документів
Вебінар для гарантів освітніх програм
У програмі заходу:
– Акредитація ОП в умовах глобальної пандемії: часті помилки та підказки
– Підготовка ОП до акредитації: проблеми та рецепти
– Особливості акредитації ОП третього рівня (PhD)