Меню Закрити

Форум «Дні освітнього лідерства»

Сьогодні завершився форум «Дні освітнього лідерства», організований Національним університетом «Запорізька політехніка».

За підсумками другого і третього днів форуму, участь у ньому взяли багато представників Національного агентства.

Членкиня Національного агентства Ірина Золотарьова презентувала доповідь про інституційну стратегію запровадження цифрового навчання та викладання. Микита Андрєєв, член Національного агентства, у своїй доповіді торкнувся питання актуальності реалізації права людини на навчання впродовж життя. Лідія Фесенко, членкиня Національного агентства, мала промову на тему «Громадянська освіта як невіддільна складова університетського середовища».

Ірина Драч, експертка з галузі знань 11 – Освітні, педагогічні науки, розповіла про актуальність та перспективи відкритої науки в університетах. Експерт у галузі знань 32 – Історія та археологія та 81 – Право Іван Баликін презентував доповідь, що стосувалась рейтингів університетів. Спікер на практиці показав важливість включення до українських та міжнародних рейтингів з метою популяризації ЗВО. Зоряна Луцишин, членкиня ГЕР 29, проаналізувала проблему стратегічного планування освітніх програм. Спікерка розповіла про професії та навички, які будуть актуальні за 10 років. Довгострокове планування, на її думку – це підґрунтя модернізації менеджменту освітньої діяльності. Ігор Лиман, голова галузевої експертної ради «Гуманітарні науки» звернувся у своїй доповіді до ролі української наукової діаспори в інтернаціоналізації ЗВО та наукових установ. Важливу екологічну тему підняв Руслан Куликовський, експерт у галузі знань 131 – Прикладна механіка, 132 – Матеріалознавство. Спікер розповів про особливості стимулювання зеленої трансформації українських університетів. Олена Скуйбіда, експертка у галузі знань 132 – Матеріалознавство, 101 – Екологія, презентувала доповідь на тему «Навчання та викладання на засадах лідерства»

Вдячні Національний університет «Запорізька політехніка» за організацію такого масштабного і прогресивного заходу, адже обмін найкращими практиками якнайкраще відображає основний принцип забезпечення якості – постійне вдосконалення.