Опубліковано статтю Наталії Стукало та Анастасії Сімахової у журналі Universal Journal of Educational Research
Анотація
Пандемія та карантин внесли корективи освіту бакалаврів та магістрів майже в усіх університетах світу. Перехід до онлайн освіти з використанням сучасних Інтернет-технологій призвів до певних проблем у системі вищої освіти. Метою статті є аналіз впливу COVID-19 на українську вищу освіту. У статті були використані такі методи дослідження: емпіричні методи, методи теоретичного аналізу, анкетування та інтерв’ю. У статті проаналізовано підходи до онлайн освіти в університетах України. Результати статті мають кілька суттєвих наслідків для науки та практики онлайн освіти та її перспектив для української системи вищої освіти.
Основні рекомендації наступні: організовувати навчальні курси методик онлайн-навчання для викладачів; організовувати поглиблені навчальні курси методів онлайн-навчання для викладачів непедагогічних спеціальностей (включаючи навчання інтерактивним методам онлайн-навчання, формування індивідуальної траєкторії навчання, розробка онлайн-мультидисциплінарних курсів); керівництво університету повинно забезпечувати постійний моніторинг задоволеності студентів та викладачів онлайн організацією освітнього процесу для накопичення статистичних даних у динаміці.
Ключові слова Вища освіта, Інтернет-освіта, Covid-19, Україна, Трансформація